tazeanne98 Kızlar 11 günlük bebeğim 10-15 dk zor emziriyorum. Sonra bi uyuyor ki 2 saat uyanmıyor. Doyuyor mu o kadarcık emmeye nasıl anlarım onu da bilmiyorum 🥺
Xcbaby tazeanne98 gayet iyi bir sure bence neden endise ettiniz yutkunma sesi geliyor mu? 4 5 tane cisli bez aliyorsaniz her gun gayet doyuyo demektir
SiprayiL tazeanne98 çene kasları çok gelişmediği için yoruluyordur annesi. Mide kapasitesi çok küçük zaten az emer ama en fazla 2 saatte bir (ben saatte bir emzirirdim) emmesi gerekiyor açlıktan da uyur çünkü
jasminegms tazeanne98 doymasa ağlar ama içiniz rahat etmiyorsa ayagının altına vurup kaldırarak emzirmeye devam edebilirisniz
yagmuryigitalp mortosba evet çok normal uyanmamasi çok küçük 2saate bir emzirin 🤌🤌yutkunma sesi varsa cisli bez sayısı çok işe doyuyordur
mutlukoala tazeanne98 kan şekeri düşük olabilir benim bebeğim de öyleydi hiç kilo almadı 1 hafta sonra mama başladık