zeynepyvz777 Yarın kırkimiz çıkıyor ama yanımda kimse yok mecbur tek başıma yapcam okunacak duaları ezberledim başka neler yapılıyor tek başına yapılabilir mi onuda bilmiyorum gerçi kafamda soru işaretleri var
Okuyanbiranne zeynepyvz777 40 gün dolunca çıkmış oluyor. Geriye kalan hurafelerin,adetlerin hepsini tek başınıza yapabilirsiniz.
helloobitchs zeynepyvz777 valla biz bıcı bıcı olduk kaynanam suya altın attı okdr dışardan taş gül müş getirecekti bende istemedim bunlar hurafe boşver güzelce bıcı bıcı yaptır bi güzel nazar duaları oku kendinde güzelce yıkan bitti gitti oh mis
gncglozclk zeynepyvz777 dinen 40 cikarma gıbı durum yok banyo yaptırın yeterli ben onu bıle yapmadım bebegın 40 ı diye de bısey yok annenin olur oda saglık acısından canım 💕
zeynepyvz777 Okuyanbiranne Okuyanbiranne aslında o hurafeler banada saçma geliyor ama adettendir diye yapmak istedim hiç birini bilmiyorum aslında benim mantığıma uyan güzel dualar eşliğinde yıkayıp paklamak yeterli gelir gibi geldi bazende ya yanlış yapıyorsam diye soru işareti oluyor