Arkadaşlar ilk oğlumda başladı bugün tam 15. Gün yeni geçti banada geçen hafta bulaştı bir haftadır damla krem kullanmama rağmen iyiye gidecegine kötüye gidiyor kaç defa acile başvurdum hep farklı damla verip yolluyolar tekrar oğluma bulasicsk diye korkuyorum gözümü acamiycak duruma geldim 😓 çevremde bir kaç kişiye napwrsan yap ilk kötüye gidiyor sonra geçiyor diyor aranızda böyle bişey yaşayan var mı 15 gündür mahvolduk bir haftadir oğlumu TV önüne hapsettim benimle temas etmesin diye nasıl bir hastalık bu ya yaşayan varsa yardımcı olun lütfen 🙏