Minaaelaa inanın geçecek. Henüz çok taze anne sayılırsınız 2. bebeğinizle. Adapte olma sürecinizi bir aşın, çoğu şey rayına oturacak.
Kimse, bir annenin yerini tutamaz.
Ne mutlu ki iki çocuğunuzda sevgi ile büyüyor. Önemli olan bu. Sizde bunu fırsat bilip dinlenin, uyuyun, kızınız geldiğinde sizi özlemiş olacağı için beraber vakit geçirmek daha keyifli olur böylelikle.🤍