zeyyyyy07 Merhaba bebeğim 16 günlük doktor uzayan sarılık olduğunu söyledi 5 günlükken bilirubin değeri 13 çıkmıştı ama normal olduğu söylenmişti ama yüzündeki gözlerinde ki sarılık geçmedi, pazartesi doktora gideceğiz ama korkuyorum bunu yaşayan var mı 🥹🥹🥹🥹🥹🥹
SiprayiL zeyyyyy07 yaklaşık 1 buçuk ay sürdü Bizim sarılığımjz da. Doktor herhangi bir şey yapmaya gerek yok sık sık emzir dedi. Tek yaptığım en geç 2 saatte bir emzirmeniz lazım geçiyor bir süre sonra merak etmeyin
alparslanozyildiz zeyyyyy07 sarılık gözlerde en son temizlenir ışığın altında yatır ben gece gündüz ışık altında yatırdım ve uyusa da uyumasa da mutlaka emzir çünkü sarılık uyku çok fazla yapıyor(2 saat deniliyor ama ben 30-45 dakika arayla emziriyorum ne kadar çok çiş kaka o kadar çabuk atar)
zeyyyyy07 SiprayiL internette türlü türlü şeyler yazıyor korktum bende hergün güneşe çıkarıyorum inşallah faydasını görürüm
SiprayiL zeyyyyy07 düşer merak etme sarılık en son gözlerde kalır zaten. Göbeğinde falan yoksa yavaş yavaş düzeliyordur parmağını hafifçe gogus veya göbek kısmına bastır çektiğinde sarı renk mi kalıyor beyaz mı. Bil. değeri 17 altında olduğu sürece fototerapi gerek görülmüyor. Sık sık emzir başka bir şeye gerek yok
Fulyy zeyyyyy07 hayır canım önermedi 11 civarı çıkıyordu bizimki ayak bileklerini filan kontrol ediyorduk her gün oralarda olursa artmıs demekmiş düzenli emzirince geçti
zeyyyyy07 alparslanozyildiz alparslanozyildiz göğüslerimde mastit oldu çatladı bi yandan gelen giden sürekli emziremedim bile çocuk da uykuya düştü Şimdi kimseyi kabul etmiyorum sürekli emzirmeye çalışıyorum tek meme ile de olsa
alparslanozyildiz zeyyyyy07 mastit bende yaşamıştım lahana sar çok iyi geliyor hemen toplarsın İnşallah
SiprayiL zeyyyyy07 1.ay kontrolünde doktorun gerekli görürse test yaptırır bakarsınız. Değeri daha da düşmüş olur inşallah. Geceleri uyuyakalirsam diye alarm kurardım mutlaka yoksa bebiş açlıktan uyur şekeri düştüğü için uyandır emzir sen ❤️
MeetJoeBlack zeyyyyy07 bizim 5 günlükken 15.9 idi sarılık değeri , sonra yavaş yavaş düştü , 21 günlükken 11.9 çıktı ve kan değerlerine bakıldı, anne sütü sarılığı dedi doktor, bir daha da baktırmadı. Ama ten renginin açılması 4 ayı bulmuştur.