Benimde bebeğim 4.ayindan beri gece 3e kadar saat başı kalkardı 6.aya ek gıdaya geçtik gece uyutmadan 1 saat önce ek gıda verdim oyle simdi biraz daha düzeldi uykuları bide ilk uyandığında emzirmedim tok olduğunu bildiğim için su verdim destekle kucağımda uyutup yatırdım ama bunlara rağmen saat başı değilde 2 saate bir en gec 3 saat uzun uyuyor gece tekrar memeye gelmek için uyandığı oluyor. 45 dk döngusunu aşamiyordu hep uykusuna geri devam ettirdim en az 1 saat uyumasını destekle sağladım tam düzeldi 7. Ayda geri gündüz uykuları bozuldu çok sık uyanıyor