atlasayaz BSG2308 ben kullanıyorum bebeland hem yumuşatıcı hem deterjan olarak ben memnunum yumuşatıcı da güzel kokuyor
Celik02 BSG2308 Bende kullanıyorum doğmadan önce almıştım denemek için memnunda kaldım hiç bir sıkıntı da yaşamadık 1 yıldır kullanıyorum 😊
120720 BSG2308 Bende kullanıyordum gayet güzeldi hiç bir deterjan lekeleri çıkartmıyordu şokun deterjanı çıkartırdı