byz1 Kızlar 7 aylık bebeğim var doktor ve eczaci kullanım süresini söylemedi . Bebeğim iyileşmedi daha kullanmaya devam ediyim mi aranızda hemşire doktor varsa yardımcı olabilir mi
aselmomm1 byz1 ben hemşireyim,klamoks 200 mg kullandık hastaydık hırıltı akıntı falan vardı 12 saatte bir 10 gün süre ile kullandık su kaynattım soğudu toz antibiyotiği onunla karıştırdım verdim
Mree byz1 2 kere antibiyotik kullandı oğlum. İlkinde 10 gün sabah akşam kullandı o antibiyotiğin ismini hatırlamıyorum. En son kullandığımız klamokstu onu da günde 1 kere 5 gün kullanmıştı
120720 byz1 Benim kızım çok hasta oluyordu o aylarda ya 3 gün yada 5 gün kullandık biz hep daha uzun hiç kullanmadık