ezoezoezo ben selimde kaldım, merkeze en yakın ilçesi. Sene 2014te ayrıldım oradan, en son geçen yaz ziyarete gittim. Çok şey değişmiş ama hala küçük ve kozmopolit diyebileceğim bir yer 🤍 ağlayarak gittim ağlayarak döndüm 🤭🥹🤣 dilerim sizin için de güzel anılacak bir yer olsun