Seydasevinc Bebeğim 2 buçuk aylık, gece uykuları bir nebze düzeldi fakat gündüzleri hiç uyumuyor nerdeyse. Sabah 9 dan gece 12 ye kadar 1-2 saat o da kesik kesik bir türlü derin dalamıyor. Bu durumu yaşayan var mı varsa ne zaman düzeldi? Hiçbir şey yapamıyorum dibinden ayrılamıyorum.
durukusmom Seydasevinc merhaba destekli mi uyuyor? Herhangi bir sıkıntıdan dolayı mı dalamıyor gaz vs? Karnının tok olduğuna falan emin oluyor musunuz?
MihraEliff Seydasevinc kesinlikle aynıyiz bizde 2 buçuk ayligiz gündüz toplasan 2 saat uykusu yok oda sadece kucağımda uykuya dalar yerine yatırdığım an daha açar gozlerini akşam 9 olmadan kesin uykuya asla geçmez bende bu konuda baya sıkıntı çekiyorum önerilere bende açığım kizlar gündüz yanından ayrilip işlerimi yapamıyorum akşam 9 dan sonra ancak işlerimi yapiyorum gündüz uykusu ne zaman duzene girdi sizlerde
bisenakillisinzaten Seydasevinc benim bebeğim de 1.5 aylık. Aynı durumu yaşıyoruz. 5 dk sonra uyanıyor hep. Geceleri de kucağımda uyuyor yerine yatırdığimda uyanıyor. İnşallah geçici bir durumdur
sibelisss1628 Seydasevinc @bisenakillisinzaten benimde bebeğim 1 5 aylık aynı durumdayz 🥺 gündüz 1 saat geçmez uykusu hep mızmızlanıyor kucak istiyor emerek uyuyor gece de gaz sorunumuz var çıkarmadn uyumuyor zombi gibi geziyorum çok yoruldum😢
MihraEliff durukusmom bizde gaz sıkıntısı yok gazını da çok rahat çıkarıyor kakasını da her gün 1 defa yapıyor karnının tok olduğuna eminim ama kesin uykusu asla yok gunduzleri yattığı odayı karart dedi doktorumuz ama oda bir işe yaramiyor ne yazık ki besige yatırdığım an daha açıyor gözlerini akşam 9 9 buçuk olmadan kesin uykuya geçmez
Seydasevinc durukusmom doyuyor çünkü bazen doymadı diye mama veriyorum istemiyor. Arada bir gaz sancısı oluyor geçiyor o da. Gazı olsa gecede uyumaz diye düşünüyorum. Genelde sallayarak uyutuyorum. Son bir haftadır böyle
mmellissa MihraEliff gunduz uykusuu buyudukçe azaldı bizde😢 ilk iki üç ay zaten gazdan sancıdan yatamıyordu şimdide 4 aylık etraf dikkatini çektiği içinmidir nedir bilmiyorum cok zor uyuyor cok cabuk uyanıyor
crnaydgn Bizde de aynı durum var maalesef.. haftaya 2,5 aylık olacağız, gece uykusu gayet iyi ama gündüz hiç bir şekilde derin uykuya dalamıyor şekerleme yapıyor o da kucağımda uykusu olsa da direniyor
MihraEliff crnaydgn aynı durum bizde de öyle şekerleme yapar sürekli gündüz kucağımda o yüzden de bir nebze olsa gündüz uyusun diye kucagimdan bırakamam uyudugunda çünkü şimdi besigine götürsem en fazla 5 dakika sonra uyanıp açacak gözlerini bende bu konuda çok sıkıntıdayim
bisenakillisinzaten sibelisss1628 valla ben gece mecbur kucağımda uyutuyorum öteki türlü hiç uyumuyor ben kötü oluyorum arkamda bı çocuğum daha var cunku
TeomaninAnnesi sibelisss1628 bizde de ayni sorun. Yarin 40 günlük olacağız. Gunduzleri sadece ayagimda uyuyor ya da kucagimda biraktigim an uyanıyor. Dediginiz gibi hic bir iş yapamıyorum. Uyanikken ana kucagina koyayım orda durdun bende bi kac iş hallederim diyorum ama o da yok kesinlikle orda da durmuyor 🥲🥲
sibelisss1628 bisenakillisinzaten Allah yardımcımız olsun cnm zor ama geçici bir süreç böyle düşünerek kendimi teselli ediyorum . 5 yaşında oğlum var ona bakıyorum zaman öyle hızlı ki Buda geçecek büyüyecek diyorum Allah sağlık versin evlatlarımıza 🤲🙏🏼
king30 Seydasevinc ayyy bende çok çektim 2 aylıkken ve yalnızdım destek alacağım kimse yok yaşadığım şehirde. Pes etmeden rutinlere devam edince kendi kendine alışıyor. Şu anda 5 aylık yine aynıyız 🤦🏻♀️ atak dönemlerinde gündüz uykusu firari maalesef Tavsiye olarak şunu diyebilirim; yatağının yerini yada yönünü değiştirmek işe yaradı bende. Uyku zamanı geldiği zaman YouTube da happymom uygulamasının 5 saatlik ninnisi var onu açıyorum yavaş yavaş gerçek uykuya dalıyor. Buna ek olarak salliyorsanız sallayın emerek uyuyorsa emzirin bu sizin rutininiz olsun mesela. Uyku saatlerini savak ilk uyanistan 1 er buçuk saat arayla ayarlayın. Vakti gelince uyuyacağı odaya gidin müziği açın ortamı karartıp mümkünse kırmızı Bir ışık açın inşallah işe yarar
sibelisss1628 TeomaninAnnesi ilk oğlum da çok rahattım 2 ay sorunlu geçti sonrası sıkıntısız bir bebekti . Şimdi ki ne emzik alıyor ne düzgün uyuyor hep memede zor ama geçici süreç sabır 🙏🏼 akşamları belli saat koydum götürüp emziyorm uyumasını bekliyorum alışacak elbet sabır . Sizde belli rutin oluşturun suan anlamıyorlar evet ama biz yine de bebeklere göre hareket etmek yerine sabırla alıştırmaya çalışalm 🙏🏼
TeomaninAnnesi sibelisss1628 insallah 2 aydan sonra bizde rahatlarız. Allah bütün annelere sabır güç versin🤲🤲