filizzb ben oğlum hiç bisi yemio die 3 bucuk yasinda iken almistim cok güzel istahini acti kiloda almaya başladi yani birde bağisikliği düşüktü haliyle cok yemek yemeyi sevmediğinden mi diyim bagışıklığı düşük oldğundanmi diyim biz bir yazı hic hastalanmadan geçirdik normalde alerjik bi cocuk bütün yaz sık sık hastalanirdi biz o yaz ayini hiç hastalanmadan geçirdik ben her sabah 1 çay kaşıği olarak kullandım şuan 5 yaşında bir tatli kaşığı her sabah yemeklerden önce aç karnina veriyorum bazen veremiyorum bazen veriyorum ben faydali olduğunu düsünüyorum