Merhaba kızlar 5 aylık bebeğim var alerjik durumu ve gaz yüzünden ve de antibiyotik kullanımıdan sonra bağırsakları çok bozuldu kakasını haftada 1 yapmaya başladı ve ağlıyorda eczacı Enterogermina kids yarım flakon önerdi aranızda bu kadar küçük çocuğuna kullanan oldu mu nasıl kullandınız