Kızlar kızıma ilk evimde bebek odası yapmıştım mobilyalarını Eyüp modesadan aldık mdf lake şimdi satıyorum kızım 4 yaşında 2 sene bizimle yattı odayı 2 sene ya kullandı ya kullanmadı sapasağlam çok hoş unısex bir model daha sonra kenarlarını çıkardığınızda da kullana biliyorsunuz diğer büyüyen beşikler gibi değil gayet estetik duruyor ilgilenen olursa detaylı gösterebilirim
Resimde gördüklerinizin hepsi dahildir. Ayrıca yatağıda isterseniz vereceğim birde beşik olması için çıkabilen 2 kademeli parmaklıkları var.
https://hizliresim.com/oq5gdbz
https://hizliresim.com/bvp9h8y
https://hizliresim.com/da0lkyi