fadjobe87 8 aya kadar reflüsü vardı ,8 ay bitiminde geçti ama zaten başından beri iştahlı bir çocuk değildi iştahı bir gelir bir giderdi. Bu son iştahsızlık bambaşka hasta olacak diye korkuyorum, kardeşi oldu şu an 4 aylık acaba onunla mı alakalı bilemiyorum adlında çok seviyor kardeşini ama içten içe kıskanıyorda bu sebeple mi yapıyor acaba ?