sokaklahmacunuu benim evimde o derecelerde bizimde 1.6 ve iki tog tulum var iki olanı giydiremiyorum çok terliyor hep 1.6 yi giyiyor normal zıbın üzerine en ince üstlerinden uzun kollu bir üst giydiriyorum yada ince uzun kollu bir zıbın ince olacak ama kalın olursa terler altına da bir tane ince pijama o kadar sonra tulumu giydiririm hiç üşümüyor,gece kontrol edersiniz zaten giydirdikten bir iki saat sonra burnuna ve göğüs kısmına bakın özellikle oralar sıcaksa üşümüyordur ki üşümez zaten