Oğlum Ocak 2021 doğumlu, haliyle devlet anaokuluna kayıt yaptıramıyoruz önümüzdeki Eylül ayına kadar. Ama çok hevesli, okula gitmek istiyorum anne diyor 🥲 Bildiğim kadarıyla yakın civarda İBB kreşi yok, özeller de çok pahalı. Yarım gün gitmesini istiyoruz aktivite ve uyum açısından, zamanı geldiğinde de devletin anaokuluna gidecek, zaten eve çok yakın. Buralarda çocuğu kreşe giden var mı? Ne kadar ödeme yapıyorsunuz, memnun musunuz genel olarak?