yanaklibebek ya bebek tek gögüsümü emiyordu diğerini de sağıp biberonla veriyordum ilk 40 gün emzik vermedim sonra emzik vereyim dedim philipsin emziğini verdim direk tuttu hemen de uykuya dalıyor ama sorun meme emmek istemiyor biberonu da ittiriyor sizce emzikten mi yoksa bu zamanlar da bir atak mı var