Benim bebeğim de 8 aylık ve ek gıdada çok zorlanıyorum
hiç yemiyor diyemem yarım çay bardağını geçmiyor yediği
suyla hiç arası yok
meyve tatlı olur sever dedim yok ona da heveslenmiyor
biz ne yesek atlıyor istiyor ama gerisi yok
acaba ona ayrı yapmasam kendi yemeklerimizi mi istiyor dedim denedim onu da yemedi 💆♀️
Ben sadece emziriyorum
mama da yok
süt alerjisi olduğu için de diyetteyim
sonumuz hayrola 😂