tuqceeeee Arkadaşlar acil bi soru bebeğine Azeltin 200mg ilacı kullanan oldumu ve yan etkisi olmuşmuydu?
beyser tuqceeeee hayır kızımda kullandım bir yan etki görmedim ama antibiyotik ile herzaman ben prebiyotkte kullanıyorum bağırsaklarını bozmasn diye