3 aylık kızım atopik dermatit, kremler yeterli nemlendirme yapmıyor gibi geldi araştırdım da vazelin varmış özellikle egzamalı bebekler için, doktorumuzun yazdığı kortizonlu karışım kremde de vazelin var mantıken iyi gelmesi gerekir. Kullanan var mı iyi geldi mi?