sakinyasam 5 aylik kizim 1.5 aydır kendi kaka yapamıyor.12 güne kadar uzuyor.Düzelme olmadı.Dr motis surup verdi.İshal olursa kes dedi.3 gün oldu ama kaka yok.Kullanip faydasini gören varmı?
sema_068 sakinyasam bizim süt alerjimiz var. O sebeple desteksiz kendi yapamıyordu. Tıbbi mama geçtikten sonra düzeldi. Hergün yapıyor şimdi kendi
sakinyasam sema_068 anne sutu aliyor.Dr bana diyet verdi.Ekmek makarna pirinc cay kahve vs gibi bakalim 3 gundeyiz yine yapmadi ama bagirsaklari guzel calisiyor surekli gaz cikartiyor
sema_068 sakinyasam bizde ek gıdaya geçmeden önce oldu zaten dediğiniz gibi gaz çıkarıyordu ama kaka yapamıyordu böyle düzeldi. Olmazsa birde öyle deneyin. Geçmeyen kabızlık da belirti