ecedurucbkc kubra3796 üzülme hiç sıkma canını. yiyecek diye düşün. Yerken hep çok lezzetli falan diyorum oyunlar oynata oynata veriyorum. Diliyle hep ittiriyo ama olsun öğrenecek 😄
asam kubra3796 ara verme devam et bence zten 6 7 aylarinda yemesini beklemiyo doktorlar tadicak elerji degerleri yiksek besinlere dikkat et cnim snrasi zamnla oturuyo kndiliginden zten
Papatyaa21 Benim oğlumda aynı ağzını açmıyor oynats oynata yediriyoruz zamanla geçer diye düşünüyoruz 7 buçk aylık oyun halinde yiyebilir belki çok zor bi süreç ya 😅🫣
Yildirim32 kubra3796 merhabalar nasıl ilerlerdiniz yardımcı olur musunu benim kızımda ağzını hiç açmıyor