irem066 2 gündür uykuya dalmada sıkıntı sebepsız yere ağlamalar falan ya anlamıyorum atak haftası mı yoksa karnımı ağrıyor gazı ınanılmaz yok kızlar
Alyalina3 irem066 aynı durumdayız 🤦🏼♀️ 52 günlük durduk yere ağlıyor uykuya dalmıyor asla derin uykusu yok dün geçe saat 5 e kadar saladım salama durunca direk uyanıyor şaka gibi yeni huyu mu yoksa atak mı ağrısımı var bilemedim ilk bebeğim birde
mematiii irem066 atak haftasıdır canım hem alışma hem büyüme atağı geçiriyor.Ben hep kucağımda sallaya sallaya yorula yorula uyuturdum.Ama geçti şuan şükür 6.atağımkz bitti diğerleride umarım geç olur
papatyaebru irem066 bizde de aynı durum 39 günlük olduk ilk bebeğim bazen çaresiz kalıyorum susmuyor bende ağlamak istiyorum elimden bişi gelmediği için 😔
irem066 Alyalina3 atakdayız delı gıbı ağlıyor durduk yere kendını gerı atarak devamlı emmek ıstıyor mama bıke verdim aç diye onuda emdım dün Allah var uyudu gece ama gündüz uyumadı pek devamlı sıçrıyor uykuları gündüz 15 dakika gazmı cozemedım uff ya
irem066 mematiii kakasını yapamadı daha acaba ondanmı diyorum ama arabada uyuyor bebek arabasında dışarı cıkıyıruz uyuyor bazen çok ıyı bırden ağlamaya huysuzlanmaya başlıyor atak galiba ya