Kızlar sezeryan oldum dün şimdi ben ne okuyabilirim kendime ve bebeğime açıkçası baya karıştırıyorum günaha girmek istemiyorum normalde günüme felak nas ayetel kürsisiz başlamam ama onlar okunmuyor öğrendim . Ama mesela bismillahizlezi ve la ilâhe illa diye başlayan duaları okuyabilir miyim ve hangi zikirleri çekebilirim