gulsn Merhaba oğlum 8 aylık ama aşırı bağımlı bır bebek oldu emmıyor da ama odadan çıkar çıkmaz aglıyor ve sureklı kucak ıstıyor ne zamana kadar böyle devam edıyor acaba yaşayan var mı
Eeco gulsn büyüdükçe ayrılık kaygısı tavan yapıyor çok normal ara ara bi yerlere gidip alıştırmazsanız benim gibi wc de kapıyı kapatınca bile anniiiiş diye bağırıyor yaş3
poyrazarelinannesi gulsn 8.ay civarı bebeklerde ayrılma kaygısı normal diye duymuştum. Hatta bir doktor ayrılık kaygısı varsa bebeğiniz size güvenli bağlanmış demektir, buna sevinebilirsiniz demişti. Bu aylardan sonra yavaş yavaş azalacakmış.
153s34 poyrazarelinannesi allah allah. Eger bu guvenli baglanma sekliyse, bir de kaygili vs olsa ne olacak km bilir 🤣🤣🤣
Aslanarden67 Bizimde öyle sekiz buçuk aylık babasıyla bile durmuyor yapışık yaşıyor benle resmen tuvalete bile onsuz gidemez oldum 😂😂
Anneolmakdelilik Benim oğlumda da başladı ayrılık kaygısı aynı aylarda benimkide. Eğer çok uykusu varsa ve açsa kimse durduramıyor.
Ezgi061696 gulsn aynı durumdayız bizde 8 aylığız yani tuvalete bile tek gidemiyorum kapıda ağlıyor sürekli kucakta durma isteği Babasına bile gitmez oldu
Duruelaninannesi 19!aydan selam. Benim ki emiyorda 5 dk bir istiyor ne kendime bakabiliyorum ne iş yapabiliyorum anca uyumasını bekliyorum o zaman da ben dinleniyorum yani be ev işi ne yemek çok zor tanı kendimi enerjik hissedersem artık 😅🥺🥺😭😔🙄🙄