kivancsincap ikisini de kullandım prima felaket taşırma yapıyordu açıkçası goona geçtim sorna daha yumuşak daha hafif ve koku yapmıyor ve prima gibi sorunlar yaşamadım pişik de yapmadı, bez genel olarak topak olup bir araya gelen bir bez değil ama tek dezavantajı gece bezi sabaha önde birikmiş oluyor mesela popo kısmı kuru kalıyor ama ön kısım çişle dolmuş oluyor yani sanki yayılımı pek iyi değil. Onun dışında çok memnunum