SinemAkdeniz merhaba sezeryandoğum yaptım sütüm hemen gelmedi gögsüm çatlıçak derecede oldu duş alınca gelir dediler gene gelmedi sagalım dedik oda olmadı sıcak havlular mı sarmadım vakumla damla damla sağmayamı çalışmadım gene olmadı 40. haftada 3.350 gram olarak söylemişti doktorumuz hareketlerinde azalma olduğu için 41 .hafta ısrarım üzerine sezeryan olmak zorunda kaldım iyikide olmuşum diyorum her şerde bir hayır varmış zaten kızım 40. haftada benden bağını kesmiş beslenme olarak kendinden beslenmeye başlamış doğduğunda 2.660 gram olarak çıktı şok oldum vucutta yağ kalmamış derisi kurumuş ve eklem yerleri kesik kesik gibiydi daha bekleseymişim küveze alıncak duruma gelirdi neyseki doktoru beklemek istemedim ve sezeryanda ısrar ettimişim derken az kilo doğduğu içi ve vücüt kendini toparlaması için 2 saatte bir yedirmeye başladık hastanede zsten hemşireler hazırlıyordu aksatmadan her iki saatte bir iki defa emsek de hazır mamaya alışmış bulunduk hemşireler hastaneden çıkarken mama alın demiş babasıda eczaneden sorup almış beblac vermişler kullanmaya başlandı ama aşırı gaz sancısı ve kabız yaptı hiç susmayan devamlı ağlayan ve ıkınan bir bebek olduk gece acille getireik bir kere popodan uyarı yaptılar kabız olduğu için internette araştırdım doktoruna sordum mamasını değiştirelim dedi aptamil aldım önerisi üzerine ve iyide geldi düzeldi gaz sancısı olarak da ayrı damla kullandım yemek yerken bile gaz çıkarıyordu 😊 nurse hurveys damlasını şurup değil yanlız eczacı şurup vermiş faydasını görmedim damlaya geçtik fayda etmeye başladı...
kısa bir not: kızım kaka yaparken çok ıkınıyordu anlamsız ağlamaları vardı bezlerken 20 günlükdü kasıgında damar gibi bir şey gördüm kayınvalideye sordum bezedir dedi öyledir o zaman dedim ama içim rahat etmedi internette yazdım ve kasık fıtığı ile aynıydı kalça çıkığı testi yapılıyorken ultrasyonla bakan kişiye kasında ara ara bir şey çıkıyo baksrmısınız dedim baktı fıtık var dedi hemen cerrah bulduk araştırıp ameliyat ettirdik en kısa zamanda tek tedavisi emeliyst olan bir hastalıkmış malesefki o anlar çok kötü geçti 😔 ama neyseki ağlaması kabızlığı herşeyi çok şükür geçti çok rahatız eskiden yanından ayrılamazdım kucakda devamlı nedenini anlamadığımız ağlamalar oluyordu kolik bebek dediler iyi o zaman acalım sesler dinletelim dedik ☺️ evet o sesler işe yarıyormuş süpürge sesi felan ama esas sorun kasığındaymış yavrumun doktor düşünki ayakkabının topuğunda iğne var ve sen bastıkca o iğne sana batıyor çoçukda o şekilde hissediyor ve ağlıyor dedi ameliyattan sonra ağlama kesildi kaka düzeni oldu herşeyi düzeldi bunu da göz önünde bulundurulmasını herkeze öneriyorum diğer testler gibi fıtıkda zorunlu ve başlıca olan testlerden olmalı ya ben görmeseydim erken mudahele edilmeseydi allah korusun yumurtalıklarına iç organlarına hasara neden olabiliyormuş kız çoçuklarında çok az rastlanıyormuş ama sanırım genetik babasındada aynı yerde var doktor genetik olabilir dedi dikkate alınması gerek.