[silindi] desteksiz uykuyu büyük oğlumda yaptım çocuk iki gün ağladı 3 gün ağladı öyle öyle uyudu şu an 13 yaşında hiç bir zorluk görmedik.. ikinciye kıyamadım 9’senenşn sonunda şükür kendi yatağında kendi kendine uyuyor 🫤 yani büyük ağlıyor küçük ağlamasın dedim böyle olduk 😶 kızıma gelince 2 yaşına kadar hemdi memede uyudu Buda böyle bi zorluk oldu 3 ay gece emdi sonra farkına vardı meme meme dedi gel anne uyak meme dedi 😔 sonra tak etti salça sürdüm gece kalktım salladım arada uyanınca sallıyorum memeyş bırakmak çok iyi oldu eskiye nazaran uyanmıyor bugün 11 de uyudu 8:30 kalktı tekrar uyuttum 10:30 kalktı öğle uykusuna başladım belkşde oda fayda etti bilemiyorum birde ben k.v ile yaşıyorum sırf niye ağlıyor demesin diye de salladım yoksa bir iki gün ağlar sonra uyurlar emin olun neler çektim 9 senedir ilk defa ortanca oğlum kendi kendine uyuyor hep bahane edip bizle uyumak istiyordu