Kizlar 1 aylik bebegim var. İlk bebeğim. Sezaryen doğum yaptim. Eşim sürekli yemek yememi istiyor, süt artsin diye. Yeşillikler, cirişler, içecekler vs. Surekli birseyler yedirmeye çalışıyor bana. E haliyle kilo vermek zorlaşıyor boyle. Siz nasil yapıyorsunuz, nasil kilo verebiliyorsunuz. Siz de boyle ara ara hep yemek yer misiniz. Tavsiye ve fikirlerinize ihtiyacım var. Nasil yapıyorsunuz