Erkal 6 aylık oğlum bazen tahammülüm kalmadığın da bağırıyorum sonra çok üzülüyorum nasıl sabırlı olabilirim bilmiyorum
Ebrupinarrr Erkal Robot değiliz bunlar olabilir Ama daha çok küçük şuanda sakin kalmanız gerekir ilerde daha çok zorlanacaksınız çünkü Ve sürekli oluyorsa eğer bu durum bir yardım almanızı tavsiye ederim
Bebekli72 Odadan çıkıp salonda bağırın tam kıracağınız anda nefes alıp verin unutmayın bır daha asla bu kadar küçük kalmayacak bu günlere tekrar donemeyeceksınıd sınırlendıgınız anda sesız olun konuşmayın sakınlesene kadar ben öyle yapıyorum