Kızlar merdivenlerden hızlıca inerken kimsenin yapmayacağı birseyi becerdim ayağımı değil ayak baş parmağımı burktum tam dusecektim tutundum ve iki merdiven aşağıya ayağımla destek saglayayim derken bütün yük parmağıma bindi parmağım ikiye bükük şekilde merdivene bastım ayağımda diğer parmaklarimda hicbirsey yok ama baş parmağım mafoldu ya. Görünüşte birsey yok sadece sisme var bide biraz yeşil olmuş onun dışında 2-2.30 saat oldu hala sızlıyor ayağıma bakabiliyorum ama parmağımı oynatamiyorum kaskatı kesildi ve birseye surtse bile sızlıyor yuruyebiliyorum ama yan şekilde basparmagim değmesin diye yere öyle yürüyünce de sanki bu parmağın eklem yeri içinde birsey sallanıyor gibi boşta hissediyorum şu saate kadar normal deyip eşime haber vermedim salak gibi şimdi söyledim geliyor acile goturcek ama gelmesi 1 saati bulur sizce ?