Tugbaduru4
Büyüklerimizin tabiriyle seni emzik olarak kullanıyor. Ama doktorların deyişiyle senin kokunda uyumak istiyor. Bende de aynı sorun var arada. Bi hemşireye danıştım, en fazla 40’dakika emzir. Zaten o süreden sonra süt için değil keyif için duruyordur, emzirme eğitimi böyle olur, daha fazla tutmak yine senin elinde ama sen yorulursun dedi..
ben de uyku moduna geçtiği anda memeyi çekip yine kucağımda bekletiyorum bu ara.. yoksa dediğiniz gibi iki saat bıraksak emecekler