Hanımlar merhabalar Biraz yeni gelişmeleri takip eden biraz da anam babam usulü ilerleyenlere danışmak istiyorum. oğlum 6 ayını doldurdu. 5. Ayda ufak ufak tadımlara başladık doktorumuzun önerisiyle, alerjen olabilecekleri 3 gün, geri kalanları 2 gün tattırdım ve günde bir öğün tabi. Bir çok sebzeyi tattırdım, malum mevsim sebzeleri de az zaten, kısa sürdü. yoğurt hakeza en son yumurta sarısını da tattırdım çok şükür bi sıkıntı olmayınca 6. Ayda tadımlar da bitince günde 2 öğüne çıkardım, sabah kahvaltıya da birlikte oturtmaya başladım yoğurt yumurta sarısı olarak veriyorum, karışık çorbaları akşam veriyorum tabi bunlar ancak 1-2 yemek kaşığı kadarcık doyumluk değil hala tadımlık kararında. Mevsim sebzelerinin çorbası da kısıtlı dönüp dolaşıp aynı şeyleri karıştırıp veriyoruz sanki. Yalnız henüz tatlı vermedim pekmez gibi. mevsim meyvelerine de yeni yeni geçiyoruz, kahvaltıda meyve yedirmedim hiç taraftarı da değilim pek.
İnternette de çok araştırdım ama bi sürü şey dolanıyor size de danışacağım şey şu kahvaltıda her gün yumurta veriyor musunuz beyazına başlanmalı mı veya başka neler yapılabilir her gün aynı şeyleri yemek sıkıcı olabilir mi, baklagillere geçilir mi nasıl verilir
Tecrübelilerin de fikirlerine açığım. Şimdiden teşekkür ederim 🌼