YankiArin Kızlar doğum yaptım 20gün önce çatlaklarım oluştu baya. Lierac diye bir krem mi jel mi ne varmış çok iyi diyenler oldu. Siz ne düşünüyorsunuz? Aranızda kullanan var mı ?
Cellys YankiArin artik ise yaramaz .. ilk hamile oldugunu ogrendiginizden itibaren kullanmaniz gerekiyordu... 9 haftalik hamile oldugunu ogrendm ... lierac kullandm ve hic catlagim olmadi
Icot YankiArin doğum öncesi ve sonrasında da bir süre kullanmak gerekiyor. Doğum sonrası da çatlamalar olduğundan devam edilmesi gerekiyormuş. Ben düzenli kullanmadım ama genetikle de ilgili sanırım. Göbekte hiç çatlak yok bacakta hafif var.
Iremkocer YankiArin canım en güzeli zaten vücudu nemli tutabilmek bunu bebek yağı vs. Ürünlerle yapabilirsin o kadar pahalı ürünü alıp hayal kırıklığına uğrama derim. Benim doktorum bizzat kendisi o kremlerin herhangi bi farklılığı olmadığını söyledi birde bol bol su 🥰