zeynepays Merhaba 5 aylık oğlum yüzü atopik, salyasından ve anne sütü kalıntısından yüzü benek benek oluyor kuruyor, nemlendirmek istiyorum ayına uygun hangi marka önerirsiniz
bernnaa zeynepays bizimkinin yüzünde vücudunda atopik egzama oldu musteldan kaynaklı (şikayet varda çok fazla varmış yeni farkettim bende) daha 2 gün önce doktora götürdüm bioderma atoderm intensive baume önerdi her duş sonrası bütün vücudu nemlendirileceğiz bununla. Baya söndü kırmızılıklar gitti iyileşiyor
SeverusSnape zeynepays mustela stelatopia kullanmıştım, çokta memnundum. Ben hem şampuan hem de nemlendiricisini kullanıyordum ve iyileşme sürecini hızlandırıyordu.
gncglozclk zeynepays la roche posay lipikar baume ap onerdi doktorum bizde kızım 55 gunluk 2 haftadır kullanıyorum efsane bı krem hemen geciyor surdunuzden 5 dk sonra hepsi kayboluyor bizde isilik oldunda da kullan dedi doktorum ona bıle cok ıyı geldi cildi kuru biraz da bizimkinin hep sur dedı bırı optu zaman yuzunu benek bebek oluyor hemen silip krem suruyorum geciyor bı deneyın 💕
zeynepays Bizim vücutta değil ama yüzde benekler var son birkaç gündür çene kısmı kıpkırmızı olup geçmedi inşallah iyi gelir deneyeceğim