1prensesannesi__ Kızlar biz şuan 4 aylık 8 günlüğüz merak ediyorum ne zaman ayırdınız ne zaman ayırmak gerekiyor odayı
Busraata33 1prensesannesi__ 3,5yaşında şuan 2,5yaşında ayırdık gitmiyor gidip geri geliyor gece .bu yaz ikisini de odasına göndereceğim diğer oğlum da 6aylık
Zumra_Fatma 1prensesannesi__ 6 7 aylikken sonra tekrardan yanimiza aldim simdi 1.5 yadinda bazen aramizda bazen yataginda yatiyor
Milaa07 1prensesannesi__ 6-7 aylıktı ayırdım çünkü bizim yatakta dönme sesimize bile uyanıyordu özellikle babası çok erken kalktıgında alarm sesine kalkıyodu uyuyası varsa bile çocugu uyandırmış oluyoduk bu yüzden ayırdım
1prensesannesi__ yigidim813_ ne zaman ayırmayı düşünüyorsunuz başka bi posta bazıları erken ayırmak alışması açısından iyi diyorlardi
1prensesannesi__ Busraata33 erken ayırmak sanki daha mantıklı erteledikce zorlaşıyor yanımızdan ayrılmaları demi bende 9,10 aylıkken düşünüyorum bakalım kismetse
berfgen Bence 1 yaşına kadar bile ayırmak çok erken ben 3 yaşında ayırmayı düşünüyorum gerçi ozamana kadar kim öle kim kala :)
1prensesannesi__ berfgen çok geç değil mi yaa sonradan yanımıza alıştıklari için odalarina alisamiyorlar bu seferde 🙈
Zumra_Fatma 1prensesannesi__ cnku durmuyordu surekli huysuzdu bide ben useniyordum kalkip goturemiyordum
berfgen 1prensesannesi__ ya ama uzmanlar hatta 4 yaşında ayırın diyorlar odalarını sonra çok içe kapanık özgüvensiz bireyler oluyorlarmış tabi iyi araştırmak lazım
annesininkuzusu__ Milaa07 bnde çok istyorum 10 aylık ama beşikte ayağı kalkıp dikiliyo düşer diyo korkuyorum bı oneri varmı kizceler
1prensesannesi__ berfgen yaa hiç araştırmadım doktora da danismak lazım bilemedim ben 9.ay gibi düşünüyorum eşim 1,2 yaş diyor
Annekokusu 1prensesannesi__ 7 aylıkken ayırdım çok düşündüm çok çok. Sonra hiç pişman olmadım iyi ki dedim şimdi 9 aylık odasına getirince bile anlıyor farkı ve zaten odasıyla odam çok yakın çıt sesi bile duyarım annelik güdüsü çok memnunum
1prensesannesi__ Annekokusu çok iyi yapmışsınız imkanımız o an el verirse bende yazın 9 üncü ayda ayircam şuan boş odam da yok kiler olarak kullanıyorum bi şekilde boşaltmam lazım odayı da
Annekokusu 1prensesannesi__ ben odasını ayırınca vicdansız da mı demediler neler neler 😂 bebeğinizi en iyi siz tanıyorsunuz
Annekokusu 1prensesannesi__ bebeğim resmen daha güzel uyumaya başladı ve benim odam çok küçüktü 3 kişinin nefesi sıkışıp kalıyorduk