Hanımlar bebeğim tam 6.5 aylık 5. Ayindam beridir sadece bağırıyor çığlık çığlığa mutlu da olsa sinirlide olsa sadece bağırıyor öyle ki öksürük krizine giriyor resmen 5-6 defa us üste öksürüyor bagirmaktan 3. Ayından beridir düzenli kitap okuyorum her gün sayısız şarkılar söylüyorum konuşuyorum TV zaten hiç yok neden hiç ba-ba-ba ma-ma gibi sesler çıkarmıyor ben mi çok erkenciyim ya da gereksiz endişeliyim 6-10 ay arasında mı oluyor babildama dönemi sizin bebekleriniz de böyle bir evreden geçti mi acaba