nisan07 bizde hamilelikte 2tane müskülar VSD delik var, BİRİ 4 biri de 4.2 demişti doktor. Doğumdan 2gün sonra bakıldı 1tane delik var oda çok minik 1.5dedi. Bugün kontrolümüz vardı yine, bebeğim 8haftalık olmak üzere. 1.5olan delik kapanmış ama cihazda hala ses duyuyorum dedi iyce tekrar baktı böyle boynunun altından karnından falan farklı açılardan baya bakınca 2.deliği gördü zor görünüyor ama 5-6mm büyüklüğünde bir delik daha var dedi beynimden vuruldum. Sonra doktor korkma kötü yerde değil kapanma ihtimali var dedi ama büyümüş dedim, büyüyedebilir küçüledebilir takip etcez dedi 3ay sonrasına randevu verdi belki o güne kadar kapanadabilir dedi. Bebeğin sağlıklı görünüyor stres yapıp üzülme oda etkilenir dedi. Çok kızarıyor dedim, kızarmada problem yok dedi dudakları ve ağız çevresi morarması olduğu zaman o zaman biraz kötü dedi ama oda hiç olmadı çok şükür🙏 istediği kadar ağlasın bağırsın kalbini etkileyecek bi durum değil yani ağlar bağırırsa endişelenme dedi. Süreci takip ediceZ. Sizin bebeğinize de şifalar diliyorum. İnşallah bu durumu yaşayan bütün yavrular şifa bulur kapanır delikleri🙏