MihrimahVeAnnesiii minisannesii Trendyoldan sıfırını 600 TL’ye aldık yeğenime . Gerçekten ayıptır yahu ikinci el satıyorsunuz.
Ruhikizim04 minisannesii dolap uygulamasindan satiyor musunuz bunu birde en son ne kadara olur almak isterim
minisannesii MihrimahVeAnnesiii ben 650 tlye aldım sıfırdan farkı yok zaten. İsteyen olursa fiyatını da düşürürüm :)
MihrimahVeAnnesiii minisannesii Sonuçta paketi açılmış 2 kere de olsa kullanılmış artık ikinci el oluyor kargoyla beraber yine 600ü bulur zaten çok mantıksız geldi bana iyi satışlar size
minisannesii MihrimahVeAnnesiii dediğim gibi isteyen olursa fiyatı tabii düşürebilirim teşekkür ederim
Semanurrr1221 minisannesii eğer sağlamsa ve video atma şansınız varsa 300 tl ye alırım uygunsa siizn için
minisannesii Semanurrr1221 marka ve kalite farkı olabilir yalan söyleyecek halim yok 650 tlye aldım ben
agzimizintadikacmasin Semanurrr1221 sıfırı 500 değil benim bebeğim 7 aylık üç ay önce aldık 599 tl ye
minisannesii Eslem46 200’de cok az değil mi sizce? Sıfırı 600 tlimiş şu an üstelik ürünün herhangi bir kusuru yok.
agzimizintadikacmasin minisannesii 200 e de satma bence en az 350 olur ya çünkü bunlar pahalı oğluna aldık 3 ay önce 599 tl ydi ucuz bir şey değil ki bunlar
mematiii minisannesii zaten 500 tlyse yarı fiyatına veya biraz az veriliyor.Yani en fazla 300 isteyin bu fiyata derim.