ikimelekannesi_ Artik kizimin doymadigini hissediyorum ama sikinca sutum fiskiriyor günde 1 öğün mama vermek istiyorum kızım 6 ay olacak yakında onunda rahatlığıyla mamaya başlim diyorum hangi mamayı vermeliyim mama kullanan anneler tavsiyelerinize ihtiyacım var yardim lütfen 💗
Defnedilan34 ikimelekannesi_ aptamil kullanıyorum memnunum ama senin kizin büyükmüş kaşık maması falan alabilirsin doktorlar görüş bence bi
Yoncalya19 ikimelekannesi_ galibası olmaz bu durumun dr gidin eğer o öneriyorsa başlayın kafanıza göre değil
Yoncalya19 Siyahbeyazl bebeğin kilosunu bilmeden süt yetiyor yetmiyor falı bakarak mama önerenler var tıpkı sizin gibi. Sen şu aaa bu benim kaynımdada var diyenlerdensin anladım;) Kusura bakmayın ama Her yere bi bilen lazım. Evde oturup boş laf atmayın bırakın herkes kendi işini yapsın bunun kararını doktor verir.
Defnecikkk ikimelekannesi_ sütünüzün yetmediğini nasıl anladiniz benim kızım da 38 günlük. Bende yetip yetmediğini merak ediyorum. Gögusumde ilk günler sertlesme olurdu artık o olmuyor ama süt geliyor
aylindeniz hipp kabızık yapıyor ve içinde nişasta var ayrıca doyurmuyor , sma da prebiyotik yok balık yağı yok kabız yapıyor , ben aptamille rahat ettim içeriğide çok iyi bebeğimde sevdi
selinaytabak ikimelekannesi_ Ben de çok memnunum.Anne sütüne en yakın,bağışıklık sistemini destekleyen ve besleyici mama aptamil.
Penguenim ikimelekannesi_ eger alti ayini doldurduysa ek gidaya gecin. Olabldgnce mama kullanmama taraftariym. Ayrica sutunuzun yetip yetmedigine siz dgl dr karar versin lutfen. Oyle hissederek mamaya baslanmamali
elmalikurabiye ikimelekannesi_ kilo alimi iyiyse cisli vez iyiyse ne gerek var. Sutunuzde fiskiriyomus masallah. Ek gida deseniz neyse de bu aydan sonra mamaya baslamak hata olur hemde sutunuz varken..