Msekban Kızlar bu önlük şeklindeki kollardanda geçmeli yakalıklar(adını tam bilmiyorum) acaba kullanışlı oluyomu?fikri olan varmı bu konuda? Çünkü diğer sade boğazdan bağlamalıyı çekip atıo oğlum😏
ddmnrdgn Msekban ben ikeadan almıştım bahsettiğiniz önlüğü. Çok kullanışlı, tavsiye ederim. Ensede cırt cırt var onla yapıştırıyorsunuz. Bilekleri lastikli. Yemekten sonra hemen silip veya sudan geçirip tekrar kullanabilirsiniz