Kızlar 3 ay oldu doğum yapalı ikk zamanlar bir kaç gün korse taktım sonra dikislerden dolayı çıkardım şimdi karnım o kadar büyük ki 3 aylık hamile gibi duruyor elimi içine doğru sokuyorum göbeğim bildiğiniz boş hava gibi şimdi korse taksam sabah akşam inermi acaba 😔😑sizce ne yapmam gerekir gitmesi için şu anda mümkün mü