metinaras1 İyi günler arkadaşlar bebeğim 5aylık doğduğundan beri kafasında konak var zeytin yağı sürüyorum ama daha kötü oluyor bazen geçiyor geri oluyor napmam lazım
ebruylmz12345 Zeytin yağını bende kullandım banyodan önce saçlarını ovdum taradım ne sıklıkla yapıyosun ben 3 günde bi yapıyodum en fazla 5.defada geçti sanırım şuan hiç yok bide bebek yağı da iyi diyolar onu da dene bence