busraselim
2 3 gün önce grip nezle oldum. Boğazım şişti, hapşırma vardı burun akıntısı da cabası. Ballı limonlu ıhlamur içtim. Ballı limonlu süt içtim. 6 saat aralıklarla parol alabiliesin günde 3 kere. Ben yinede riske atmadım ne olur ne olmaz diye. Günde 1 maks 2 kere içtim. Cok şükür hemen toparladım ne ara iyileştim anlamadım bile. Bebeğime geçmediğine seviniyorum çok şükür