7 buçuk aylık kızımda 3 gündür 37,5-39 arası ateş vardı başka bir belirti olmadığı için dişten şüphelendik. Dün gece ateş olmadı bugün vücudunda küçük küçük kırmızı noktalar belirdi. Bu 6. Hastalık mı? Geçirenler yardımcı olabilir mi? Doktora götürmeli miyiz yoksa kırmızılıklar kendiliğinden geçiyor mu?