Kızım 11 aylık şimdiye kadar 2 kez gözlerinde sulanma akma oldu doktor damla vermişti geçti. Şimdi sadece sağ gözü akıyor bugün çapaklanmış. Görümcemin kızında gözyaşı damar tıkanıklığı var dün konuşurken kızıma da öyle büyük ihtimal dedi çok canım sıkıldı. Belirtileri tam olarak ne yaşayan var mı