Yaklaşık 1 yıldır çişinide kakasınıda tuvalete yapan bir bebekti ama 2 ay önce kabızlık yaşadı 1 hafta boyunca ondan sonra hep kakasını altına yapmaya başladı. Sizce nasıl davranmalıyım ne yapmalıyım. Kakasını yapınca ödül vereyim diyorum yok ne bilim hadi birlikte gidelim kakamızı yapınca alkış yaparız diyoruz yıne yok kenarda köşede yakılıyorum kakasını yapıcak pozisyonda götürüyorum yapmıyor ve kakasıda yumuşak yapsa bi kaç kere tuvalete alışıcakta yok yani ne yapacağımı şaaşırdım yardım lütfen