gns123 kafanızın karışmasına asla müsade etmeyin bana da çok diyorlar erken yatıyorsun diye ama hiç dinlemiyorum ayrıca ben illa 7-8 arasi uykuya geçecek diye diretmedim kızım kendi kendine bu düzeni kurdu bana uyum sağlamak kaldı ve böylesi ikimiz için de güzel hem kendime vakit ayırıyorum hem ertesi güne enerji topluyorum ve emin ol gece 12de de uyusa bebeklerin çoğu zaten 6 7 arası uyanıyor bir de şöyle bir durum var çoğu doktor uykuya geçmesi en ideal saatin 7-9 arası olduğu söyleniyor gelişimi için en verimli saat oluyor :)
Bir keresinde uyku saatinde eve biraz geciktik kıyameti kopardı ağlamaktan şimdi gel de bu bebeği geç uyutmak iste imkanı var mı sırf kendim rahat gezip gece erken kalkmamak için neden yavrumu uykusuz bırakayım ki :)