MorVosvos Ayseee60 bizde abc design zoom var. Biraz hantal ama memnunuz gayet 21 aylık olduk hala kullanıyoruz
nurseli5454 Ayseee60 ben e bebekteki joie arkalı önlü olanı kullandım tek tekerlekli çok rahat gidiyo kullanımı çok rahat hiçbir kırığı yırtığı birşeyi yok artık oturmuyolsr o yüzden satıyorum ilgilenirseniz ☺️
Ayseee60 -ikizlerim- bakıyorum bende bazılarında prego bazılarında ıbıza 2071 falan yazıor farkları ne biliyor musunuz
nurseli5454 Ayseee60 burdan fotoğraf ekleyemedim olmadı ama instadan beni bulrsanız ordan atayım emre.nurseli.özdemir 😊
irem25 Ayseee60 pusetlerin yönleri değişiyor tutma yeri 3 kademeli uzuyor rahat bir araba önde tutma barı ve ayak örtüleri var soracağınız bir şey olursa yardımcı olurum Bursa’da oturuyorum