evremoz Ne zaman emmeye başlasa canimdan can gidiyor resmen bağırıyorum. Göğüs uclarim inanilmaz aciyor ve henüz 15 günlük. Lansinoh + gümüş kapak da kullaniyorum ama ona rağmen acı çekiyorum. Sonrasinda da sızlıyor göğüs uçlarım . Bunun çözümü nedir? Ne zamana alışırım bu duruma
Aslaniopbenimicin evremoz kendi sütünü sür en güzeli o bende her kremi kullanmıştım 20 güne falan biter o acı benim kendi sütüm iyi gelmişti
erenimm00 evremoz bebeği emzirmeden önce elinizl sütünüzü sağıp gögüs ucunuza sürün o ağrıyı hafifletir emzirmeden sonrada mutlaka aynısını yapın zamanla ağrı tamamen kesiliyor. dogumdan önce emzirme eğitimi aldım orda ki ebe söylemişti ve dogumdan sonra sağ gögsüm emzirirken çok ağrıyordu bu şekilde yaptım birkaç güne ağrı kalmadı
erenimm00 evremoz birde emzirirken ağrısa bile bebeginize asla belli etmeyin ebe bebekler hisseder ve emmez demişti. ağrısa bile gülümseyerek emzirin
happysole evremoz ben bütün yazılanları denedim ama ilk 2 ay asla geçmedi ağlaya ağlaya emzirdim. Sonra bir memeden emzirip diğerini sağdım. Bir sonraki emzirmeyi yapmayıp biberonla verdim. Hep böyle atlayarak dinlendirdim göğüslerimi böyle böyle zamanla geçti. Şimdi çok rahatım. Biberona alışır meme almaz dediler dinlemedim şu an biberon almıyor tam tersi oldu😅
evremoz Aslaniopbenimicin onu da sürüyorum, hatta gümüş kapaklar kendi sutumun orada kalmasini sağlıyor ama o da fayda etmedi
evremoz happysole bu tamamen bebegin karakteri ve şans. Biberondan sonra birkaç dakika kadar ben de meme reddi yasiyorum ,tekrar meme tutturmak zor oluyor ama mecbur kalıyor.
ecedurucbkc evremoz benim de çok acıyordu ya annem diyodu 10 güne alışırsın 20 güne alışırsın 40ı çıksın alışırsın diye diye 2. Ayda falan geçti acısı. Hiç emzirmek istemiyodum o kadar zor dayanıyodum ki. İnşallah çabuk geçer. Zeytinyağını annem cezvede biraz yakıp kavanoza koymuştu ondan sürüyodum o çok güzel yumusatiyodu aşırı iyi gelmişti. Ama çok dikkat edin yaparken bizimki alev aldı yangın cikicak sandık. Çok yakmamak gerekiyor galiba
evremoz ecedurucbkc Şimdi fark ettim göğüs ucum yarılmış yara olmus içi beyaz beyaz ,ben de kantaron yağı sürdüm inşallah iyi gelir ,sağmak zorundayim anlasilan ,biraz daha yarilsa ucu kopacak gibi korkunç gözüküyor
ecedurucbkc evremoz çok geçmiş olsun ya inşallah çabucak düzelir. Göğüs ucu acısı bambaşka bişey. Sağınca daha çok acımıyor mu? Acaba doktora mi sorsanız belki daha hızlı toparlayacak bı krem falan verir
Ygmr_izm evremoz ben de aynı şeyi yaşadım daha tam geçmedi ama acaip iyiyim. Tekrar doğum yapmış gibi oldum. Herşeyi denedim herşeyi. Sonra göğüs ucu aldım plastik en uygun olanını ebebekten. Çocuk onu emiyor göğüse temas etmiyor. Çok işe yaradı ama daha iyisini alırdım bilseydim tam yapışmıyor. Mutlaka git al mutlaka
Szsy_8 Evicap diye vitamin var bende çok işe yaramıştı her emzirmeden sonra sürüyorumdum ertesi gune agrilarim hafifliyirdu
Busra986532 evremoz çok çektim ama çok burada bir anne madacasol kullan dedi onla 2 günde geçti. Onun harici neler denemedim neler. Şimdi 18 aylık 2 ayrdır aşırı diş geçirip emiyor kesicm bende iyileşiyr tekrr yeniliyor dişlediği için gece jestm gğndğz 3 defa filan istiyor azallttı